12 propostes per a reflexionar sobre l’art contemporani

Amb una dotzena de propostes seleccionades es dissenyarà el programa de la tercera edició de l’activitat “Parlem d’art. Propostes per a la reflexió i el […]<!-- AddThis Sharing Buttons below -->
                <div class="addthis_toolbox addthis_default_style addthis_" addthis:url='http://dinamitzacio.blogs.uv.es/2017/06/28/12-propostes-per-a-reflexionar-sobre-lart/'  >

Amb una dotzena de propostes seleccionades es dissenyarà el programa de la tercera edició de l’activitat “Parlem d’art. Propostes per a la reflexió i el debat” que impulsa el Servei d’Informació i Dinamització (SeDi) de la Universitat de València i que es desenvoluparà des d’octubre fins a desembre de 2017.
La selecció ha estat a càrrec d’una comissió integrada pel delegat d’Estudiants, Jordi Caparrós i la directora del Sedi, Charo Álvarez, juntament amb els professors Ester Alba i Manuel Vázquez, i pels tècnics Norberto Piqueras, del vicerectorat de Cultura i Igualtat, Eva Llorenç i Ferranda Martí, del Sedi.
Les propostes seleccionades són les següents:

Cuando el arte se mira al espejo, de Sonia Jiménez.

Heterotopías cuerpo, espacio y distopía, de Johanna Moreno Caplliure.

Fallas: arte y fiesta en el espacio público, de Cristina Latorre, Estefanía Verbena i Laura Carbonell.

Princeses, feminazis, superherois i machirulos, d’Anna Andrés, Edurne Vaello, Maitane Vea, Isabel Hidalgo, Arantzazu Vaño i Luisa Marroquín.

Juegos de rol: entre el mito y el arte, d’Aida Ferri, Araceli Moreno i Claudia Climent.

Manifestaciones culturales del Lejano Oriente, d’Elena Monzón i Sara Losada .

Arte urbano y escuela: diálogo creativo, d’Adrián Mateo.

Luces y sombras de los Borja, d’Isabel Ruiz.

L’art contemporani i la inserció social, de Miguel Angel Alventosa i Irene Pascual.

El minimalismo como base conceptual de la mística, d’Irene Gras.

Cartografía de la otra fotografía. Nuevas miradas, de María Roca, Rosario García i M. Ángeles Pérez.

Després de l’èxode. Èxode sense fi, de Josep Suñer.