5 obres seleccionades per a la XX Mostra art públic / universitat pública

Ernesto Casero, Anaisa Franco, Ainhoa Salas i Guillermo Lechón, Cristian Gil, Laura Palau són els artistes seleccionats per a la XX Mostra art públic/universitat pública […]<!-- AddThis Sharing Buttons below -->
                <div class="addthis_toolbox addthis_default_style addthis_" addthis:url='http://dinamitzacio.blogs.uv.es/2017/06/22/869/'  >

Ernesto Casero, Anaisa Franco, Ainhoa Salas i Guillermo Lechón, Cristian Gil, Laura Palau són els artistes seleccionats per a la XX Mostra art públic/universitat pública de la Universitat de València d’entre les 56 propostes presentades.
La vintena edició de la mostra estarà comissariada per Alba Braza que, juntament amb Salomé Cuesta, directora del departament d’Escultura de la Universitat Politècnica de València, l’artista plàstic Carlos Domingo, Maite Ibáñez, del vicerectorat de Cultura, Charo Álvarez, directora del Sedi, i Jordi Caparrós, delegat d’Estudiants, tots tres de la Universitat de València, han estat les persones encarregades de fer la selecció de les obres, premiades amb 2.000 euros cadascuna.
El Servei d’Informació i Dinamització (Sedi), amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Igualtat de la Universitat de València, organitzen aquesta activitat que nasqué el curs 1997-1998 i que ha estat comissariada, des d’aleshores i fins a la divuitena edició, per l’actual director del Consorci de Museus, José Luis Pérez Pont.
Enguany, la mostra fa vint anys i incorpora, entre altres canvis, la novetat de promoure la reflexió sobre el binomi art i ciència perquè, d’acord amb les bases de la convocatòria, les obres han de palesar una de les múltiples possibilitats que ofereix la relació entre la creació artística i la ciència.
La mostra s’inaugurarà al campus de Burjassot-Paterna el 2 d’octubre i podrà visitar-se fins al divendres 27 del mateix mes.