17 projectes per a Parlem d’art

A partir del 26 de juny està previst que es facen públics els projectes seleccionats en la tercera edició de la convocatòria Parlem d’Art. propostes […]<!-- AddThis Sharing Buttons below -->
                <div class="addthis_toolbox addthis_default_style addthis_" addthis:url='http://dinamitzacio.blogs.uv.es/2017/06/07/17-projectes-per-a-parlem-dart/'  >

A partir del 26 de juny està previst que es facen públics els projectes seleccionats en la tercera edició de la convocatòria Parlem d’Art. propostes d’estudiants per a la reflexió i el debat. Enguany, s’ha presentat 17 propostes que d’acord amb les bases han de versar sobre art contemporani, concretament sobre l’anàlisi teòrica, la crítica, la gestió i l’organització i el desenvolupament d’esdeveniments d’art. Els integrants de la comissió encarregada d’escollir les millors propostes són Jordi Caparrós, delegat d’Estudiants de la Universitat de València, Charo Álvarez, cap del Servei d’Informació i Dinamització d’Estudiants (Sedi), Norberto Piqueras, cap de secció d’exposicions del Vicerectorat de Cultura i Igualtat de la UV, Ester Alba, degana de la Facultat de Geografia i Història de la UV, Manuel Vázquez, professor del Departament de Filosofia de la UV i Eva Llorenç i Ferranda Martí, tècniques del Sedi.

Imatge: Mostrant les cartes, una de les activitats seleccionades en l’edició anterior de Parlem d’art. Fotografia: Miguel Lorenzo