56 obres opten a la Mostra art públic / universitat pública

El passat 27 d’abril acabà el termini de la convocatòria Mostra Art públic / universitat pública a la qual s’han presentat 56 projectes. La comissió, que […]<!-- AddThis Sharing Buttons below -->
                <div class="addthis_toolbox addthis_default_style addthis_" addthis:url='http://dinamitzacio.blogs.uv.es/2017/05/03/56-obres-opten-a-la-mostra-art-public-universitat-publica/'  >

El passat 27 d’abril acabà el termini de la convocatòria Mostra Art públic / universitat pública a la qual s’han presentat 56 projectes. La comissió, que ha de triar les 5 propostes que s’han de seleccionar per a ser mostrades al campus de Burjassot-Paterna en la tardor vinent, té previst reunir-se la primera setmana del pròxim mes de juny. Enguany, entre els integrants d’aquesta comissió hi ha Salomé Cuesta, directora del Departament d’escultura de la UPV i l’artista plàstic, Juan Carlos Domingo. Juntament amb aquests a la comissió participen Jordi Caparrós, delegat d’Estudiants de la Universitat de València, que la presideix; Alba Braza, comissària de la Mostra; Charo Álvarez, cap del Servei d’Informació i Dinamització d’Estudiants (Sedi); Teresa Ibáñez, tècnica de gestió cultural (UV); Rosalía Font, tècnica de dinamització cultural del Sedi i Ferranda Martí, cap de secció d’Informació i Orientació del Sedi.