Convocada la III edició de Parlem d’art

Parlem d’art. III edició. Art Públic/Universitat Pública 2017 El Vicerectorat d’Estudis de Grau i Política Lingüística de la Universitat de València, mitjançant el Sedi (Servei […]<!-- AddThis Sharing Buttons below -->
                <div class="addthis_toolbox addthis_default_style addthis_" addthis:url='http://dinamitzacio.blogs.uv.es/2017/02/28/convocada-la-iii-edicio-de-parlem-dart/'  >

Parlem d’art. III edició.
Art Públic/Universitat Pública 2017

El Vicerectorat d’Estudis de Grau i Política Lingüística de la Universitat de València, mitjançant el Sedi (Servei d’Informació i Dinamització), dins del programa art públic/universitat pública 2017, convoca la tercera edició de Parlem d’art, una convocatòria de propostes per reflexionar envers l’art públic i l’art contemporani amb l’objectiu d’acostar els estudiants a entorns professionals de gestió, de divulgació, de crítica i d’organització d’experiències didàctiques.

L’objecte d’aquesta convocatòria és seleccionar propostes vinculades a l’art contemporani, concretament a l’anàlisi teòrica, la crítica, la gestió i l’organització i el desenvolupament d’esdeveniments d’art públic.

Podeu trobar més informació fent click ací