Presentació del Catàleg de la XIX Mostra d’Art Públic amb la conferència de Marcos García, director de Medialab Prado.

El Servei d’Informació i Dinamització d’Estudiants (Sedi) amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Igualtat, presenta el Catàleg de la XIX Mostra art públic […]<!-- AddThis Sharing Buttons below -->

El Servei d’Informació i Dinamització d’Estudiants (Sedi) amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Igualtat, presenta el Catàleg de la XIX Mostra art públic / universitat pública.
Per primera vegada, la Mostra es va dur a terme el passat mes d’octubre al Campus de Burjassot- Paterna dins del marc del Festival de Benvinguda de la Universitat de València.

La presentació tindrà lloc el divendres 3 de març a les 19:00 a l’Aula Seminari-A del Centre Cultural La Nau, on es realitzarà la conferència Los laboratorios ciudadanos como lugares de ensamblaje de saberes y modos de hacer, a càrrec de Marcos García, director de Medialab-Prado.

Els projectes inclosos al catàleg han estat els següents:
QB Colors, de Col·lectiu Emege.
Encara esperem, de Rubén Marín.
Equal passes, de Myriam Moreno Martínez.
Trompe-l’oeil, de Laura Palau.
Lectura profunda, de Maria Vidagañ Murgui.
12 m² de estabilidad, de Natalia Domínguez (projecte convidat) i,
Paisaje de la Tierra, de Ismael Teira (projecte convidat)

En l’acte es presentaran també les bases de la convocatòria de la XX Mostra que, com a novetat, tindrà com a objecte la selecció de 5 projectes artístics que establisquen un diàleg entre art i ciència. A més, la Mostra obre les seues portes a artistes majors d’edat de qualsevol nacionalitat o lloc de residència i augmenta a 2.000 € la dotació econòmica per a cada projecte.

Com en la darrera edició, la vintena edició de la Mostra estarà comissariada per Alba Braza.

Les propostes es podran presentar mitjançant una sol·licitud individual o col·lectiva a través d’ENTREU fins el dia 27 d’abril de 2017.

AP17_invitacio_conferencia