Convocada la 14a edició dels Premis Universitat de València d’Escriptura de Creació

La vicerectora d’Estudis de Grau i Política Lingüística de la Universitat de València, per delegació del rector d’aquesta Universitat, convoca els Premis Universitat de València […]<!-- AddThis Sharing Buttons below -->
                <div class="addthis_toolbox addthis_default_style addthis_" addthis:url='http://dinamitzacio.blogs.uv.es/2017/02/08/convocada-la-14a-edicio-dels-premis-uv-descriptura-de-creacio/'  >

La vicerectora d’Estudis de Grau i Política Lingüística de la Universitat de València, per delegació del rector d’aquesta Universitat, convoca els Premis Universitat de València d’Escriptura de Creació. Aquesta convocatòria està organitzada pel Servei d’Informació i Dinamització d’Estudiants (Sedi), amb la col·laboració de les aules de Lectura i Escriptura, de Teatre, de Poesia i de Cinema del Vicerectorat de Cultura i Igualtat, i amb la de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació.

La convocatòria té per objecte promoure i dinamitzar la creació literària entre l’estudiantat de les universitats valencianes.

Pots trobar tota la informació fent clic ací