Convocada la XX Mostra art públic/universitat pública

La convocatòria està dirigida a artistes visuals, sense límit d’edat, interessats a crear una obra site specific per al campus de Burjassot-Paterna on es palese […]<!-- AddThis Sharing Buttons below -->
                <div class="addthis_toolbox addthis_default_style addthis_" addthis:url='http://dinamitzacio.blogs.uv.es/2017/02/07/arp-public-2017-18/'  >

La convocatòria està dirigida a artistes visuals, sense límit d’edat, interessats a crear una obra site specific per al campus de Burjassot-Paterna on es palese una de les múltiples possibilitats que ofereix el binomi art i ciència. Les cinc obres premiades, amb 2.000€ cadascuna, integraran l’exposició que s’inaugurarà en el Festival de Benvinguda de la Universitat de València del curs 2017-18.

Pots trobar tota la informació fent clic ací

—————————————————

La convocatoria está dirigida a artistas visuales, sin límite de edad, interesados en crear una obra site specific para el campus de Burjassot-Paterna en la que se haga presente una de las tantas modalidades posibles del binomio arte y ciencia. Las cinco obras premiadas, con 2.000€ cada una, conformarán la exposición cuya inauguración formará parte del Festival de Benvinguda de la Universitat de València del curs 2017-18.

Puedes encontrar toda la información haciendo click aquí