Parlem d’Art 2016. Propostes seleccionades

Propostes d’estudiants i estudiantes per a la reflexió i el debat. Totes les activitats, que tindran lloc d’octubre a desembre de 2016, estan obertes al […]<!-- AddThis Sharing Buttons below -->
                <div class="addthis_toolbox addthis_default_style addthis_" addthis:url='http://dinamitzacio.blogs.uv.es/2016/10/17/parlem-dart-2016-propostes-seleccionades/'  >

Propostes d’estudiants i estudiantes per a la reflexió i el debat. Totes les activitats, que tindran lloc d’octubre a desembre de 2016, estan obertes al públic i no cal inscriure’s. Consulteu el programa complet en Parlem d’Art.

Les propostes seleccionades han estat:

Per amor a l’art: l’art urbà com a regenerador del patrimoni cultural. Proposta de Joaquín Barceló Orgiler, Jara López Morales, Laura Gómez Miró, Carlos Estellés Azofra, Miriam Ganado Felipe, Marion de Jong i Olga García Jiménez.

1000 imatges 1 paraula. Proposta d’Alex Pagán Menéndez, Ivana García Giménez i Carmen Millet del Rio.

El videojoc, un nou repte per a la història de l’art. Proposta de Diego Tur Ibáñez.

Música contemporània: Mostrant les cartes. Proposta de Xavier Mas i Sempere.

Art públic 2.0. D’observador a públic creador. Proposta de María Ramis Carrasco.

El museu del futur. Proposta de María Roca Cabrera i Mariángeles Pérez Martín.

La moda que constreny. Proposta d’Esther González i Raquel Baixauli.

Visions del passat i del present en les sèries i les sagues fantàstiques. De El senyor dels anells a Joc de trons. Proposta de Sonia Jiménez Hortelano, Rubén Gregori Bou i Pablo Sánchez Izquierdo.

Teatre i Trauma. El paper performatiu de la dramatització.  Proposta de Josep Suñer, José Vicente Estrela i Albert Martínez Artero.