Mostra d’Art Públic/Universitat Pública

Mostra d’intervencions artístiques de caràcter efímer als espais públics del Campus de Burjassot-Paterna. Projectes seleccionats: QB COLORS, de Gemma Alpuente Adam i María Martínez Hernández. […]<!-- AddThis Sharing Buttons below -->
                <div class="addthis_toolbox addthis_default_style addthis_" addthis:url='http://dinamitzacio.blogs.uv.es/2016/09/30/mostra-dart-publicuniversitat-publica/'  >

Projectes seleccionats: QB COLORS, de Gemma Alpuente Adam i María Martínez Hernández. ENCARA ESPEREM, de Rubén Marín Ramos. EQUAL PASSES, de Myriam Moreno Martínez. TROMPE-L’OEIL, de Laura Palau Barreda. LECTURA PROFUNDA, de Maria Vidagañ Murgui.

Artistes convidats: Natalia Domínguez i Ismael Teira.

Comissariat: Alba Braza

Campus de Burjassot-Paterna. C. del Doctor Moliner, 50, Burjassot.

Inauguració: Dilluns 17 d’octubre, 12:30.
Biblioteca de Ciències Eduard Boscà.
Del 17 al 21 d’octubre.
Organitza: Servei d’Informació i Dinamització dels Estudiants (Sedi)
Col·laboren: Vicerectorat de Cultura i Igualtat.
Facultat de Matemàtiques, Facultat de Ciències Biològiques, Facultat de Química , Facultat de Física, Facultat de Farmàcia, Biblioteca de Ciències Eduard Boscà i Unitat de Campus de Burjassot.