Convocada la II Edició de PARLEM D’ART

El Vicerectorat d’Estudis de Grau i Política Lingüística de la Universitat de València, a través del SeDI, dins de la programació d’activitats culturals d’ Art […]<!-- AddThis Sharing Buttons below -->
                <div class="addthis_toolbox addthis_default_style addthis_" addthis:url='http://dinamitzacio.blogs.uv.es/2016/05/02/convocada-la-ii-edicio-de-parlem-dart/'  >

El Vicerectorat d’Estudis de Grau i Política Lingüística de la Universitat de València, a través del SeDI, dins de la programació d’activitats culturals d’ Art Públic/Universitat Pública 2016, convoca la segona edició del programa Parlem d’Art, una convocatòria de propostes d’accions per reflexionar envers l’art públic i l’art contemporani.

L’objecte d’aquesta convocatòria és seleccionar propostes vinculades a temes relacionats amb l’art contemporani: conferències, ponències, xarrades, debats, taules redones, seminaris, o altres activitats semblants.

Poden participar en aquesta convocatòria (mitjançant una sol·licitud individual o col·lectiva) totes les estudiantes i els estudiants matriculats en la Universitat de València durant el curs acadèmic 2015/2016.