Dia Internacional de la Dansa

La Universitat de València mitjançant la gestió del Servei d’Informació i Dinamització-SeDI i la Facultat de Magisteri, i amb la col·laboració del Conservatori Superior de […]<!-- AddThis Sharing Buttons below -->
                <div class="addthis_toolbox addthis_default_style addthis_" addthis:url='http://dinamitzacio.blogs.uv.es/2016/04/26/dia-internacional-de-la-dansa/'  >

La Universitat de València mitjançant la gestió del Servei d’Informació i Dinamització-SeDI i la Facultat de Magisteri, i amb la col·laboració del Conservatori Superior de Dansa de València, proposen la realització d’un Flash Mob dins del marc de les celebracions que amb motiu del Dia Internacional de la Dansa es realitzen arreu del món.

Aquesta coreografia de cinc minuts s’assajarà i ballarà en una única sessió de mitja hora. Tindrà lloc de 11:00 a 11:30 hores el dia 28 d’abril a l’explana existent entre la Facultat de Magisteri i la Biblioteca, al Campus dels Tarongers.  Us convidem a sumar-vos a aquesta celebració activa de la dansa acudint simplement a la cita, sense més requisit que la intenció de gaudir plenament del ball.

Vine a ballar!!!!!!

Dia internacional de la dansa 2015

FlasH Mob del Dia Internacional de la Dansa 2015 al Campus dels Tarongers.