Pou Clar d’Ontinyent representarà a la UV a la Lliga de debats.

La Universitat de València participa per segon any consecutiu en la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat de la Xarxa Vives d’Universitats, que aquest […]<!-- AddThis Sharing Buttons below -->
                <div class="addthis_toolbox addthis_default_style addthis_" addthis:url='http://dinamitzacio.blogs.uv.es/2016/03/08/pou-clar-dontinyent-representara-a-la-uv-a-la-lliga-de-debats/'  >

La Universitat de València participa per segon any consecutiu en la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat de la Xarxa Vives d’Universitats, que aquest any es troba a la seua tercera edició.

Aquesta competició compta amb la participació de l’alumnat de 4t d’ESO i Batxillerat dels instituts valencians. Els estudiants i estudiantes de diferents centres docents debaten sobre un tema polèmic.
L’activitat té com a objectiu fomentar l’ús de la paraula entre l’estudiantat sota el format d’un enfrontament dialèctic entre diversos equips, els quals han de defendre una posició a favor o en contra sobre un tema d’actualitat.

El tema de debat de l’edició d’enguany és Internet ens fa més lliures?

La fase local va tenir lloc al Centre Cultural La Nau de la Universitat de València al mes de febrer.

Com a finalista d’aquesta fase, el IES Pou Clar d’Ontinyent representarà a la Universitat de València a la fase final els dies 29 i 30 d’abril de 2016.