Convocada la XIX Mostra d’Art Públic

El Vicerectorat d’Estudis de Grau i Política Lingüística de la Universitat de València, mitjançant el SeDi (Servei d’Informació i Dinamització d’Estudiants), dins la programació d’activitats […]<!-- AddThis Sharing Buttons below -->
                <div class="addthis_toolbox addthis_default_style addthis_" addthis:url='http://dinamitzacio.blogs.uv.es/2016/03/03/convocada-la-xix-mostra-dart-public/'  >

El Vicerectorat d’Estudis de Grau i Política Lingüística de la Universitat de València, mitjançant el SeDi (Servei d’Informació i Dinamització d’Estudiants), dins la programació d’activitats culturals del Festival de Benvinguda 2016, convoca la XIX Mostra d’Art Públic per a Joves Creadors Art Públic/Universitat Pública.

Amb aquesta convocatòria, la Universitat de València pretén dinamitzar els espais públics dels seus centres al campus de Burjassot-Paterna i transformar l’entorn universitari en un lloc d’intervenció artística obert a la societat, interpretant també Internet com un espai públic en un context d’interacció. Així mateix, hi pretén fomentar la difusió de les propostes dels joves artistes i implicar-los en les activitats de benvinguda al nou curs.