Comença la III Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat.

La Universitat de València participa per segon any consecutiu en la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat de la Xarxa Vives d’Universitats. Aquesta competició […]<!-- AddThis Sharing Buttons below -->
                <div class="addthis_toolbox addthis_default_style addthis_" addthis:url='http://dinamitzacio.blogs.uv.es/2016/02/12/comenca-la-iii-lliga-de-debat-de-secundaria-i-batxillerat/'  >

Aquesta competició compta amb la participació de l’alumnat de 4t d’ESO i Batxillerat dels instituts valencians.

El tema de debat de l’edició d’enguany és: Internet ens fa més lliures?

L’esdeveniment es desenvoluparà a la Sala Seminari del Centre Cultural La Nau de la Universitat de València del 16 al 20 de febrer de 2016 en horari de 9 a 14h.

Centres participants i Cronograma de debats

Pots trobar més informació al voltant de la lliga a la Xarxa Vives d’Universitats

La participació en la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat dels instituts valencians està organitzada pel Servei d’Informació i Dinamització de la UV (SeDI) en col·laboració amb Escola Valenciana, la Xarxa Vives i el Centre Cultural La Nau de la Universitat de València.