Convocada la 13a edició dels Premis Universitat de València d’Escriptura de Creació.

La vicerectora d’Estudis de Grau i Política Lingüística de la Universitat de València convoca la 13a edició del Premis Universitat de València d’escriptura de Creació. […]<!-- AddThis Sharing Buttons below -->

La vicerectora d’Estudis de Grau i Política Lingüística de la Universitat de València convoca la 13a edició del Premis Universitat de València d’escriptura de Creació. Les modalitats establertes en aquesta convocatòria són: poesia en valencià, poesia en castellà, narrativa breu en valencià, narrativa breu en castellà, teatre breu, guió de curtmetratge i guió de còmic.

Els estudiants i les estudiantes de les universitats valencianes podran presentar les seues obres del 13 de gener al 15 d’abril de 2016.

Condicions per a participar-hi.